[ Учан ] [ a / b / meta / media / f / p ]

/b/ - Безлад

Email
Comment
Розмітка лишилася старою.
Файл
Video

⋮⋮⋮   No. 15508

Анонсовано новий расовий пак. Тепер можна буде пограти за дельфінів, кальмарів та всяку іншу морську сволоту. Будуть нові космостанції, нові кораблі, нові походження раси.

⋮⋮⋮   No. 15509

File: 15509.jpg ( 102.01 KB , 1060x684 )


⋮⋮⋮   No. 15510

File: 15510.png ( 770.03 KB , 1045x754 )

Нова раса з походженням "Океанічний рай". Починає на планеті з 30-ма районами.

⋮⋮⋮   No. 15511

File: 15511.png ( 37.42 KB , 286x153 )

<15510>
А ше можна накидати в свою планету льоду, він розтане, планета збільшиться на район. І ще можна залити чужу планету водою за допомогою колоса. Як це показано в трейлері. "Ви нас топите" в планетарному масштабі.

⋮⋮⋮   No. 15516

<15508>
Meh, насправді.
Краще б доробили нормально роботів, синтетиків та неживих істот, а не клепали нових.
Робити як були зроблені, але нормального піднесення для них та синтетиків неіснує.

⋮⋮⋮   No. 15520

<15516>
Неживі - це літоїди чи некроїди?
Синтетики - це ж перехідна ланка між, наприклад, метеликами та роботами. Для них роботизація - це піднесення.

⋮⋮⋮   No. 15522

<15520>
Це усе металічне.
Хоч і роботизація вважається піднесенням, та нормально вона не функціонує.
Гілка роботизації максимально недопрацювана, має кучу недоліків, в зрівнянні з тими ж генетиками та псіоніками, а про роботів, на яких забили бовт, взагалі мовчу.

⋮⋮⋮   No. 15526

<15522>
Ну, роботизація трохи поступається в плані модифікації генетикам, але на відміну від інших ти можеш забути про видобування їжі. Крім того, планету можна переробити на одну велику фабрику, що даватиме бонуси.

⋮⋮⋮   No. 15536

<15510>
От цікаво, а як реалізують терраформування таких планет? От захопив я океанічну планету і випив усю воду. Якщо від додавання льоду <15511> планета збільшується, чи не повинна вона зменшитись, якщо я зроблю з неї, наприклад, тундровий світ? Чи розробники як завжди не продумають цей нюанс?

⋮⋮⋮   No. 15552

<15536>
Звісно ж!
Розробники підараси ж.

⋮⋮⋮   No. 15560

File: 15560.jpg ( 757.15 KB , 3840x2160 )

Новий колос топить пустелю.

⋮⋮⋮   No. 15582

File: 15582.png ( 690.52 KB , 1094x611 )

Щось подумалось, що пташиний будівельний корабель вже виглядає доволі морським. Нагадує якогось дельфіна чи ще кого. Та й взагалі риси їх кораблів доволі округлі.

Коли збирався запостити сюди пічкур, згадав розмову про роботів і подумав, чи не нададуть асиміляторам можливість роботизувати левіафанів, бо некроїдам можливість їх воскресити дали.

⋮⋮⋮   No. 15584

File: 15584.jpg ( 338.04 KB , 1600x855 )


⋮⋮⋮   No. 15586

File: 15586.png ( 811.86 KB , 1600x1031 )


⋮⋮⋮   No. 15673

File: 15673.jpg ( 368.99 KB , 1920x1080 )

Новий щоденник розробників. Багато слів і трохи пічкурів, але все це присвячено лише зовнішності нових істот. Повної лінійки нових портретів нема, деталі щодо ігрового процесу взагалі відсутні, дату випуску теж не сказали, лише просять передзамовляти.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/developer-diary/stellaris-dev-diary-231-aquatics-portraits-and-art.1496549/

⋮⋮⋮   No. 15684

File: 15684.png ( 454.83 KB , 1317x692 )

Робот-некрофаг. Зарано для піднесення, тож рандом зробив таке ось збочення.

⋮⋮⋮   No. 15693

File: 15693.png ( 2.83 MB , 3784x1612 )

Сусіди з півночі захоплюють мої зоряні системи, а мій флот літає колами, "воюючи" з транспортними кораблями сусіда з півдня, які теж літають колами, тільки за межами далекобійності моїх гармат. І не реагує на накази, трясця!

⋮⋮⋮   No. 15694

File: 15694.png ( 1.23 MB , 3784x1612 )

<15693>
Привів у систему другий флот. Той пройшов повз транспортувальні кораблі ворога без жодного пострілу, встав біля сонця і не реагує на наказ атакувати.

⋮⋮⋮   No. 15695

<15694>
Ну так у тебе там грьобана ЗРАДА.

⋮⋮⋮   No. 15696

File: 15696.jpg ( 220.24 KB , 1600x597 )

<15695>
Треба буде провести допити. Допитати розробників наприклад.

Допомогло тільки підведення другого флоту впритул до транспортувальників, у яких він звісно ж не стріляв без додаткового наказу.

⋮⋮⋮   No. 15754

File: 15754.jpg ( 1.33 MB , 1861x2690 )

Виявляється, Л-драконів можна приручати на території іншої імперії.

⋮⋮⋮   No. 15755

File: 15755.png ( 68.18 KB , 467x397 )

Цікаво, чи будуть вони зростати.

⋮⋮⋮   No. 16085


⋮⋮⋮   No. 16192

File: 16192.png ( 799.89 KB , 1046x798 )


⋮⋮⋮   No. 16193

File: 16193.png ( 1.62 MB , 1390x801 )


⋮⋮⋮   No. 18650


⋮⋮⋮   No. 18655

<18650>
Разраби, як завжди, підараси. Продають ДЛЦ по коштовності окремих ігор, хоча розуміють, що гра без їх ДЛС - лайно останнє.

⋮⋮⋮   No. 18662

File: 18662.png ( 404.84 KB , 1051x1080 )

<18655>
Славімо піратство. Славімо торенти.

⋮⋮⋮   No. 18667

<18662>
Славімо їх.

⋮⋮⋮   No. 18684

File: 18684.jpg ( 90.79 KB , 786x294 )

Будуть нові підземні імперії та нові екрани для міст.

⋮⋮⋮   No. 18685

<18684>
Мммм, хуйня!
Коли вже піднесення для машин?..

⋮⋮⋮   No. 18687

File: 18687.png ( 803.81 KB , 1162x853 )

<18685>
>Мммм, хуйня!
Сказав як справжній гурман.
Про машини нічого не сказано, зате є нова механіка попередження про напад сусідів.

⋮⋮⋮   No. 18688

<18687>
Ммм, теж хуйня! Вона абсолютно дурна та для казуалів, бо ті хто вже грали в стелку автоматично знають коли і хто буде нападати, бо на паузі займаються 30 хв геймплеєм.

Тому вирок: разраби підораси.

⋮⋮⋮   No. 18689

File: 18689.png ( 2.07 MB , 1655x932 )


⋮⋮⋮   No. 18708

File: 18708.jpg ( 407.92 KB , 2560x1440 )

Якщо гравець став кризою і знищив усе живе в галактиці, анбіддени лишаються існувати, хоча перемога зараховується.

⋮⋮⋮   No. 18709

<18708>
Настяння кризою це чи не самий тупий і нудний апдейт в стелці. За роботів-знищувачів грав - пизда нереальна, але ніхуя не продумана.
І от так от, в мене РОБОТ створив мега штуку, яка зв'язана з покровом та псіоніками і вознесся.

Разраби, проовжуючи традиції, підараси.

⋮⋮⋮   No. 18710

File: 18710.png ( 226.56 KB , 499x664 )

<18709>
Все як вони обіцяли у щоденниках. Роботи за допомогою науки винайшли покров і переїхали туди жити.

⋮⋮⋮   No. 18711

File: 18711.jpg ( 64.3 KB , 305x364 )

Судчи з усього, нове походження "підземні мешканці" роботам недоступне, хоча в океанічному світі вони цілком можуть жити. Тобто океанічна раса може побудувати роботів на дні океану, а підземна під землею - ні.

⋮⋮⋮   No. 18735

Анонсоване п'яте й останнє походження. Вулик-родоначальник. Це як колективний розум-інвалід, у тому числі в плані кораблів. Якщо не побудувати спеціальний корабель, на флот буде накладено штрафи, які відріжуть половину надсвітлової швидкості, половину точності, здатності ухилятись і половину радіуса дії кораблеьних гармат. Напевне якщо його знищать, флот миттєво отримує штрафи.
Саме те для мазохістів.

⋮⋮⋮   No. 18753


⋮⋮⋮   No. 18772

File: 18772.jpg ( 147.26 KB , 990x628 )

Дефіцит ресурсів тепер буде відображатись у вкладці "Ситуації"

⋮⋮⋮   No. 18824

File: 18824.jpg ( 239.39 KB , 1200x675 )

Щось я не розумію, чи залишились після введення нових фенотипів білі люди взагалі? Третій фенотип трохи схожий на білу расу, але виглядає як суміш з кимось.

⋮⋮⋮   No. 18825

<18824>
Білі люди або заснували тиранічну державу на чолі з Гітлером у космосі, або перетворилися на синтетиків, або взагалі перетворили себе на роботів.

⋮⋮⋮   No. 18826

Для підземних мешканців не існує якоїсь особливої історії при колонізації планет, лише стандартні для кожного типу планети. Планетарне кільце вважається за мегаспоруду, можна навіть знайти розбите кільце, але при цьому не випливає повідолмення як це стаєтьтся при знахідці розбитої мегаспоруди типу сфери дайсона. Якщо довести до дефіциту ресурсів, гра дає трохи можливостей виправити ситуацію, а потім накладає дебаф, такий як і раніше шачебто, але в той же час дає кілька тисяч ресурсів, які тобі не вистачало.

⋮⋮⋮   No. 18838

Підземникам навіть не намалювали екран для екуменополіса. Один на всі планети крім станції для житла. Екран незмінний як для планет із маленьким наслеенням, так і зі зростаючим.

⋮⋮⋮   No. 18839

<18838>
Екуменополіс це?

⋮⋮⋮   No. 18840

File: 18840.jpg ( 322.32 KB , 1920x1080 )

<18839>
Планета-місто.

⋮⋮⋮   No. 18841

<18840>
> екуменополіс
Це хіба не планета машин?

⋮⋮⋮   No. 18842

<18840>
До речі, не знаєш як там повстання машин переробили?

⋮⋮⋮   No. 18843

<18842>
Я щось не пам'ятаю щоб його перероблювали. В щоденниках розробників наче нічого такого не було, вони тільки нові походження розглядали.



[Return] [Go to top] [Catalog] [Post a Reply]

[ Учан ] [ a / b / meta / media / f / p ]