[ Учан ] [ a / b / meta / media / f / p ]

/b/ - Безлад

Email
Comment
Розмітка лишилася старою.
Файл
Video

File: 9212.jpg ( 152.68 KB , 1028x1136 )

⋮⋮⋮   No. 9212

Ви знаходитеся у темній печері. Навкруги вас, наскільки ви можете бачити, лише сонмище каменю, сталактити та де-не-де дрібне сміття, яке, вочевидь, потрапило сюди через прогалину, яка знаходиться над вами. З прогалини б’є сонячне світло – яскраво, але недостатньо, щоб побачити, що знаходиться в глибині печери. Камера, в якій ви знаходитеся, стіни, що розташовані навкруги на відстані з пари метрів від вас, та один прохід перед вами, що виглядає абсолютно темною порожнечею – це все, що ви зараз можете побачити.

Та й зір ваш чомусь не такий гострий, як ви очікували. І голова болить; навіть не болить, а просто розколюється. Ви лежите на животі, на кам’яній підлозі печери, і ваші руки знаходяться під вашою головою. На обличчі та руках ви відчуваєте щось в’язке. Через долі секунди ви усвідомлюєте, що це – це кров, і вона ваша. Кров ритмічними краплями тече з вас через обидві ніздрі і повністю забила ваш носовий прохід, тож дихати ви спроможні лише ротом. В поєднанні з пекельної сили мігренню це явно складає проблему, яку треба вирішити якнайшвидше.

Ви намагаєтеся пригадати, як ви сюди потрапили – і з острахом розумієте, що не можете. Ви не пам’ятаєте, як вас сюди занесло. Ви не пам’ятаєте, хто ви. Ви не пам’ятаєте, де ви. Ви навіть не пам’ятаєте, який зараз день, місяць чи рік. Від неспроможності пригадати своє становище в світі вас охоплює жах, але він швидко змінюється раціоналізацією: це амнезія, і вона явно виникла через те, що ви впали через прогалину в цю блядську печеру. Треба заспокоїтися. Можливо, ця амнезія тимчасова. Ви дуже сподіваєтеся, що вона буде тимчасовою.

Що ви будете робити далі?

Команда для головного персонажу цієї гри обирається з першої відповіді на мій останній допис. Вона може бути будь-якою.

⋮⋮⋮   No. 9218

гіперкуне тільки не кажи що ти взявся графоманити
назви головних героїв іменами батьків засновників й піарників УБК
а зрештою без пояснень

⋮⋮⋮   No. 9220

<9212>
Перевірити інвентар персонажу.

⋮⋮⋮   No. 9221

<9220>
Ви одягнені в футболку, джинси та кеди. З усього, що можна було б назвати інвентарем, у вас є лише дві кишені, і в лівій кишені у вас лежить гаманець та зв'язка с трьома ключами, а в правій - телефон. Ви не впевнені, чи вижив він після падіння.

Ваші дії?

⋮⋮⋮   No. 9222

<9221>
> а в правій - телефон
І це славнозвісна Nokia 1100
що не потребує реклами, смс чи реєстрації!
Взявши цей апарат у праву руку
персонаж зразу оцінив могутність %% фінлянського? на нульові роки здається %% виробника й дорер. А у мене кастет в руках !
і пішов хуярити!!!

⋮⋮⋮   No. 9226

<9222>
Ви берете свій телефон в праву руку, але це не легендарна Nokia 1100. Це Samsung Galaxy S2, і його пластиковий корпус не дає жодного відчуття могутності. Навпомацки, ви натискаєте бокову кнопку. Екран загоряється, але виявляється, що він весь вкритий павутинням тріщин. На ньому мало що видно, і він абсолютно не реагує на ваші дотики. Працює лише центральна кнопка, але з неї однієї користі мало. На тій частині екрану, в якій ще можна щось розгледіти, ви бачите: «НЕМАЄ ЗВ’ЯЗКУ» та поточну дату – середа, 17 липня 2013 року.

Ви на бачите навкруги нікого, кого б можна було хуярити. Тут лише камінь та сміття, і хуярити це не дуже весело.

Ваші дії?

⋮⋮⋮   No. 9233

Оцінити сміття

⋮⋮⋮   No. 9237

<9233>
Ви повільно підіймаєтеся, і ваші члени відповідають вам ниючим болем, через який ви на секунду забуваєте про голову. Потихеньку, витягнувши голову вперед, щоб кров не крапала на футболку і джинси, ви пересуваєте свої ноги у напрямку невеликої купи сміття в парі кроків від вас.

Наблизившись до неї, ви сідаєте на коліна і починаєте розглядувати, що в цій купі. Нічого вельми цікавого - пластикові пляшки, розбиті скляні пляшки (але одна здається цілою), пожмаканий одноразовий посуд, брудний поліетилен та щось, що схоже на рештки якоїсь невеликої тварини. Ви оцінюєте це сміття на 2/10, або на 10 копійок в найближчому пункті прийому склотари. (Знати б лише, де він.)

Ваші дії?



[Return] [Go to top] [Catalog] [Post a Reply]

[ Учан ] [ a / b / meta / media / f / p ]